Blä

Idag har det varit lite av en sån här åhh orkar vill inte dag. På jobbet hade vi planeringsdag och den innefatta mig typ ingenting. Satt mest på en stol och fick träsmak i rumpan. Och solen gassa på utsidan lixom.

Väl på dagis inser jag att jag på nåt vänster tagit fel på Elias vårfest på dagis. Den är på onsdag, inte nästa måndag som jag trodde. Det gör att mormor, morfar och farmor kanske inte alls kan komma då. Och det kändes rätt trist. Men men vad gör man lixom.

Ska fixa nytt snyggt cv, och det gör att jag får prestationsångest. Vill att det ska bli skitbra men det är svårt tycker jag. Och min handläggare kan inte träffa mig förräns i höst. Visst kan få lite hjälp via mail men det hade varit skönt att träffats.

Men det är fredagkväll, helgen har MASSA sol att erbjuda och jag har en alldlels alldeles underbar killepille hemma så man ska väl inte klaga för mycket. Bara så man kan få tycka lite synd om sig själv ett tag iaf.

Helgen och nästa vecka är i princip fullspäckad. Få se hur man orkar med allt. Men det är sommar allt blir lättare då.
Lördag: städa med mamma
Söndag: 2 års kalas
Måndag: Storhandla eller åka till stan och köpa present
Tisdag: BVC och samma som måndag
Onsdag: Vårfest på Elias dagis
Torsdag: Bror min student
Fredag: Smaka på Stockholm (tror jag)

Jag luktar illa nu ska jag duscha! Sådeså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0