Bra dag

Idag har jag haft en väldigt bra dag. Blivit bortskämd av min kära mor. Jag och lilleman träffa mamma i förmiddags och vi åkte in till Slussen. Vi knalla ner till turistgatan i gamla stan. Där gick vi till en unerklädesbutik och provade med hjälp av expediten ut lite nya fräscha underkläder. Hittade lite jag gillade och det fick jag av mamma. Sen var vi alldles hungriga och hittade ett litet mysigt hak vi satte oss på. Tyvärr så var det inte så bra som vi förväntat oss. Smakade inte så mycket och Elias tog fram monstret inom sig och hällde ett glas vatten över mamma. UNGE! Iaf efter maten så somna Elias och vi promenerade mot city. Kolla på lite klänningar men hittade ingen jag föll för, eller jo en som jag föll för men den satt inge bra. Elias fick ett par sommarsandaler och vi avslutade det hela med en fika. Vi åkte hem, slappa lite på soffan åt middag och gick på promenad. Elias fick leka lite i en lekpark vi hitta på vägen. Morrs följde med på promenaden till lekparken och har inte komit hem sen dess jag hoppas att han kommer snart har ingen lust att ha en katt på villovägar.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0