Drömmar

Inom loppet av bara några nätter så har jag drömt två drömmar, helt olika drömmar men med samma utgång. Att en kvinna som jag inte vet vem det är men som jag är ibland tar livet av sig. MMitt bland folk med ett leende på läpparna. Det är så sjuka drömmar och jag vill veta vad dessa betyder. Den ena drömmen var en kvinna som plocka blommor brevid tunnelbanan. Jag stod på perrongen. Helt plötsligt när tåget kommer ställer hon sig på spåret tittar på oss på perrongen, ler och vinkar och smack e hon borta. Andra drömmen var en typ maskerad eller nåt sånt. Jag står och lyssnar på ett gäng som står och diskuterar när en kvinna helt utan förvarning bara ler åt oss alla och sen bara helt sonika slänger sig ut över balokongen.

Dessa drömmar är så verkliga och jag har svårt att släppa dessa. Är lite jobbigt tom. Hoppas jag slipper det nu för annars vet jag inte vad jag gör, googla lite på drömtydning och döden men jag fick inga vettiga svar alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0