Mycket nu!

Nyss hemkommen från möte/middag med jobbet. Och igår var vi på 2 års middag.I morgon är en lugn dag sen är det typ fullt ös en vecka fram med dagisfester, studenter och allt vad det det är. Vill skriva en novell här känns det som, men det får bli lite såna här småinlägg framöver, bättre än ingenting iaf. Våren/sommaren är det ju alltid så mycket att göra och lugnare blir det inte av att vara småbarnsförälder.

På tal om små barn. Elias har kommit in i trots. Nån form av ett iaf. Dagis ligger ca 3 min hemifrån. Vår hemfärd tar ca 10 min och jag är genomsvettig. Efter att jag jagat honom inne på dagisgården ca 3-5 gånger (han smiter från mig) så gallskriker han och protesterar när vi går hem. Han är hal som en ål, men vägrar gå. INGENTING funkar. Hade sagt till mig själv att inte ha vagnen, men jag funderar starkt på att börja med den. Det är en pärs att gå hem från dagis varje dag.


Mina finpojkar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0