Omvända roller

Vanligtvis lägger jag mig först i denna familj och Jonas sitter uppe en stund längre än mig. Men idag var han den trötta och jag den lite piggare så nu sitter jag här i soffan, det är alldeles tyst och lugn. Bara lite tyst tv i bakgrunden.

Idag har jag och Jonas varit på fixarkväll på Elias dagis. Det går 80 barn på hans dagis och vi var 4 föräldrar där, galet taskig uppslutning. Blir irriterad, nästan lite arg att inte fler engegerar sig i sina barn. Visst att inte alla kan, men vi och två föräldrar till av, what 140 föräldrar!?! Nää inte okej! Vi som var där hade iaf det bra, satte upp lite hyllor och monterade staflin. Skulle montera lite Billy bokhyllor men dom hade lyckas köpa vitrindörrar istället för bokhyllor så det blev det inget av. Det bjöds på tunnbrödrulle och fika, gott!

Imorgon har bror min studentskiva. Ska bli intressant att gå på, senast det var skiva var herregud sex år sen. Det var när jag tog studenten (shit vad gammal jag känner mig)

Nu ska jag krypa ner i min säng, läsa lite Elvis fnittra lite för mig själv och sen ta mig friheten att sooova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0