Sol vind och vatten

Helgens väder har varit det bästa hittils iår. Lördagen spenderades med städning hos mamma inför studentfirande. Mamma bjöd sen på god middag. Jonas körde pappa fram och tillbaka till Valla igår så han kom inte hem förräns sent. Jag och Elias hade myskväll.

Idag har vi varit på 2-års kalas i Traneberg. Min lilla, nu stora kusin fyller 2 år och firade detta med ett mysigt utomhuskalas. Mycket fina presenter och väldigt gott fika. Sen hem och äta årets första färskpotatis till middag. Fy fasiken vad det är gott med färspotatis, lite salt och en klick smör.

I morgon så ska jag åka in till stan och fika det sista infölr studenten. Klänning till mig bla. Så farmor hämtar från dagis imorgon.

Nu ska jag gå och måla det sista lagret på Elias möbler sen är dom helt klara. Är nöjd med mitt måleri, ni ska få se hur fint jag gjort när det torkat klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0