Studentskiva

Igår var det studentskiva för lillebror. Kingstowon var vi på, i Skanstull. Helt okej ställe lite mörka lokaler bara.Tre rätters och lite vin blev det. Men vi blev inte så långrandiga eftersom lillemannen var med och festade. Tack för trevlig skiva bror, skål till dig! Och tack snälla mamma och pappa för maten, annars hade vi kanske fått sitta hemma! Gillar er! =)

Idag har Elias varit på sin första ta-med-egen-matsäck-utflykt med dagis. Drakfest som dom har varje år. Elias hade gått hela vägen fram och tillbaka till ängarna. Sovit eftermiddag på en filt på gräset och ätit och burit sin matsäck som han hade med sig.Åhh min söta unge vad jag hade velat se det hela, fast på avstånd så han inte såg mig.

Fatta att ungen går HELA vägen på utflykt, men när vi ska gå hem en promenad på typ 3-4 minuter så vägrar han gå. Snacka om att han har en vilja av stål och utnyttjar den stackars arma mamman.

Imorgon fredag och helg sen är det superkort vecka nästa vecka. Åhh så härligt!!

Just det var på en liten fika hos min kära vän som flyttat till egen lägenhet precis. Kul att se hennes nya lya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0