Suck

Dagen fram till kväll har varit bra. Hade middagsgäster av den trevliga sorten. Fam Berglund var här och lyste upp vår tillvaro. Och tur var väl det då det lixom brast samman sen.

Set finns ETT program som jag verkligen vill se. ETT ynka program i veckan som jag längtar till, det är Desperate Houswives. Och va händer i dag vid 8-snåret. Jo com hem dör och det ligger fortfarande nere i stora delar av landet. Amen tack. Och vid sisådär 8.30 tiden kommer min kära make på att han missat att flytta bilen då det varit städdag där bilen står. Han går ut för att kolla läget. Å så klart kommer han hem med hen P-BOT! Perfekt med lite böter a´ 550 kr. Perfekt timing lixom, det här är den första månaden på jag vet inte hur många år som vi lever på extensminimum. Då passar det perfekt med lite extra utgifter FUCK IT ärligt talat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0