Tröstätande

P-boten är betald! Känns surt som citron att behöva lägga pengar på detta. Man borde kunna söka dispans för giltiga själ för att ha råkat felparkera. Det är ju lixom en sak om man gör det medvetet av ren lathet, men vi gjorde det ju verkligen inte med mening. 550 kr poff borta.

Tröståt med lite glass nu när man känner sig lite pissed off. Prova en ny sort med vanilj jorgdgubb och smultron. Den var iaf god. Tror jag åt lite mer än jag borde göra.

Elias är inne i en rätt jobbig period just nu. Tror det har med dagis att göra. Han är så trött när han kommer hem på eftermiddagarna så han bara skriker. Det börjar redan vi hämtningen. Så fort vi kommer utanför grindarna ska han bäras. Ställer jag ner han lägger han sig raklång och skriker. Sen fortsätter det så fram till middagen. Han vill bara göra saker han inte får och när han inte får sätter han sig ner och bara skriker och slåss och kastar saker omkring sig. En dag var helt ok, det klarar man. Men nu börjar det bli lite jobbigt. Märker att man blir lite på dåligt humör och gnällig när han är sån. Idag på vägen hem stanna vi på gården och lekte. Det gilla han. Hans nya favorit är att gunga. Där satt han länge.

Har iaf lite kul att se fram emot. På löradg ska jag till stan med mamma på lite skojsiga äventyr och på måndag ska jag ha ett litet möte med min chef. Alltid intressant och se eftersom hon ville prata om vad jag ska göra i höst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0