Underbart är gott

Jag ber redan nu om ursäkt om inte texten är sammanhängde eller felstavad. Jag är lite salongsberusad. Har ikväll varit på 25-års fest och firat en god vän. Det bjöds på buffe, bål, kaffe och tårta. Hade även med mig lite god dricka. har haft en fantasktiskt rolig kväll. Trevligt sällskap god mat och underhållning. Och så lite dricka då också. Och så gjorde jag en sån grej som min pappa alltid gör när han får alkohol i kroppen, jag smakade ett bloss på en cigarett. Inte gott direkt. Men det sägs ju att jag är så lik min pappa så det var väl givet att jag skulle göra det. Nu ska jag borsta mina tänder och bege mig mot kudden. Gammal tant som man är behöver sin sömn. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0