With love

Har haft en av min bästa helger på länge. Fredagen (efter jobbet räknas som helgstart, för jobbdagen hade jag gärna skippat, den gilla jag inte) efter dagishämtning gick hela familjen till en parklek och Elias fick leka. Hem och äta pannkakor en fredag. Mumsigt! Kvällen satt jag och målade Elias möbelgrupp han fått av sin mormor.

Lördagen som sagt var det fest. Så förmiddagen var jag i centrum för att inhandla dricka och present. Hem, ut på gården och leka lite med familjen. Sen iväg på festen. Och jag hade det så bra så jag vet inte vad. Tack för inbjudan, fler såna kvällar tack!!

Söndagen börjar bra, jag får sovmorgon och vaknar vid 9. Var lite orolig för en liten baksmälla, men inte det. Mådde prima. Hade en mysig stund med familjen innan vi åkte till mina kusiner. Vi gick till en stor lekpark och lekte massa, sen gick vi till Mcidonken och Pelle bjöd på fika. Förbi Max för å köpa middag, hem och äta. Jessica mötte upp oss hemma skulle hjälpa henne med å färga håret. Hoppas bara hon kände sig nöjd med resultatet (hittills) hon är lite kräsen med att det ska bli bra. Måste dock färga imorgon igen eftersom inte hela flaskan räckte. Och då kommer det bli perfekt tror jag allt.


Jag och min härliga vän Mia födelsedagsbarnet

Kommentarer
Postat av: Mia

den där bilden är väldigt bra på oss faktiskt :)

2009-05-25 @ 14:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0