6 veckor

Det har gått snart 6 veckor sen missfallet och det vill inte ge med sig helt än, åker till sjukan imorgon för att få veta vad det är som försigår. Man börjar ju undra vad det är som händer, tror min kropp spelar mig ett spratt.

Och det blev ingen ny tv, Jonas gick upp och köpte sig en ny data idag istället. Han var less på den han hade, det var nåt med blåskärm och grejjer så det blev en ny. Ja men det var han faktiskt värd!

Min gullunge är gulligare än vanligt. Idag när jag hämta från dagis så blev han arg när vi gick "fel" väg. Fråga om han ville titta på bilarna? Mm! Så ska vi svänga in på gården och han ljuder, NEEEJ! Men gubben säger jag, vad är det du vill, vart ska vi gå? EIK, EIK! (Han vill alltså gå hem till Erik och leka, e han inte för go) Och när vi ska borsta tänderna så är det mamma som borstar på kvällen och Elias på morgonen. Så jag säger att jag ska borsta lite innan sängen, Nej Ias! Nej mamma ska borsta nu. INTE, IAS! Bestämd envis kille det där. Och middagen, ja den lägger han upp helt själv, och lagom stora portioner. Inget spill inget bråk, allt perfekt utfört. Ja vad glad man blir av att få skryta lite om det käraste man har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0