En torsdag

Har precis suttit och letat recept jag ska ha till en viss persons kalas nästa vecka. Tro mig ha hittat vad jag vill ha. Blir till å baka nästa helg och kanske lite nu i helgen också.

Annars så var jag less på vardagen idag (gå upp, lämna, jobba, hämta, hem, laga mat, soffan, natta...) så jag och Elias tog bussen till Barkarby, bytte där och hamna på Ikea. Lilleman fick leka på barnavdelningen tills hans pappa kom. Sen så blev det middag och lite småshopping så som en lampa till hallen, en hylla till lilleman (som ska målas i samma färger som hans bord, stolar och byrå) kudde och lakan till Elias och en pall. Och det gjorde gott att slippa göra som vanligt. Inte behöva laga mat och tvätta å sånt man gör typ varje dag. Idag har jag inte gjort ett dugg hemma. Bara varit lite. Skönt! Och imorrn är det helg igen lika skönt det med.

Nu ska jag gå å läsa slutet på boken jag läser. Solstorm av Åsa Larsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0