Gekås

Nu idag har jag bokat bussresan. Jag och några goingar på jobbet åker och shoppar den 4-5 december på Gekås. Åker natten mot lördag och kommer hem lördagkväll. Lite nojjig för julshoppingshysterin, när jag har varit där har det ju lixom varit under lugna perioder och då tycker jag att det varit mycket folk. Men om bara jag och min kundvagn kommer in ska det gå bra. Jag har vassa armbågar och kan böja mig ner och krypa fram :)

Och snart ska vi ha två-års kalas. Kan inte fatta att min lilla plutt blivit så stor. Så medveten stor duktig pojke som klarar så mycket själv. Vi har sen han varit sjuk nu försökt sluta med napp helt förutom när han sover och det går faktiskt bättre och bättre. I början skrek och grät han mycket över det men nu går det rätt bra. Gnäller lite gör han visst,men inte alls som i början. Och en annan helt underbar sak är att han är inne i nån sorts krama och pussa period. Pjam pjam hör man han ropa ofta. Och man får sig en riktig helylle kram av han. Och omtänksam, vid middagen idag skulle han blåsa på både min och Jonas mat innan vi fick äta.  Och busen har börjat klättra ur sängen, dags att ända till vanlig säng snart tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0