Helg

Helgens slut närmar sig med stormsteg. Som vanligt. Och ändå har vi inte alls gjort mycket. Fredagen gick vi till centrum och åt middag sen bara soffan med lite Idol.

Lördagen hände det inte mycket heller på. Fick sovmorgon och sen förmiddagen spenderades till större delen i soffan. Tog en dusch. Sen var det dags för lilleman att äta och sova. Sova gjorde han brevid mig i soffan och det var så fantastiskt mysigt. Vanligtvis brukar jag passa på att göra massa tråkiga saker när han sover, typ städa, men igår så tillät jag mig själv att bara mysa med han i soffan och jösses va gött det var. När han vakna gick vi till centrum och tog en fika med mamma och fam Berglund. Så hem och klä om för att gå på 25 års kalas. Åt lite mat och sen var det lite båldrickande och dans. Och träffa alla goa vänner!

Och söndagen var det min tur att gå upp. Trodde att jag hade grävt min egen grav, men min sötnos vakna till vid 8 kom över till vår säng och somna om till halv tio. Mitt lilla hjärta vet när han ska tänka på mamma sin :)
Annars så har vi bara varit hemma idag med, inge direkt roligt väder och göra nåt och jag har varit rätt seg. Dock gick vi ut efter vilan och rasta vår buse. Han sprang kvarteret runt och avsluta det hela med att gunga.

Mer än det har det inte varit och det har varit alldeles lagom för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0