Ingen ordning alls

Som jag sagt så har min snutt varit sjuk ett tag nu, först öroninflammation, sen höstblåsor och så nu feber, snorig och hosta. Konstig feber, feberfri på dagarna och feber över 39 grader på kvällarna. Men så igår var han helt feberfri och piggare och jag trodde han var på väg att bli frisk. så imorse gick vi upp när klockan ringde men jag kände ändå att han inte kändes redo för dagis så vi tog en dag hemma. Och så innan middagen blir han alldeles gnällig och knottrig och kall. Tänkte mest att han var hungrig. Vi dukar fram och han äter. Sen efter middagen somnar han i mitt knäet i soffan och det är inte likt han så jag känner att han är varm och tar tempen, 39.2 Han får sova en stund och när han vaknar verkar han piggnat på sig och tar tempen igen, 38.2 Han har inte fått nån alvedon eller nåt och ändå pendlar tempen så pass. Fattar inte det! Och igår kväll idag fm och idag kväll har jag försökt få en läkartid åt han men fullt överallt. Enda alternativet är Astrid Lindgrens akut och så illa är det ju inte. Åhh! Jaja,vi får se hur natten blir och vad morgondagen har att erbjuda. Jonas ska gå upp 6.30 och göra en kopp kaffe till oss innan han går till jobbet. Ska bli intressant och se om jag får den koppen kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0