Outforskad mark

Som ni vet träffar jag ju en skitbra jobbcoach. Förra veckan fick jag träffa hans kollega och denna människa är minst lika bra hon, om inte ens lite lite bättre. Vi satt och prata lite om vad jag vill göra med mitt (yrkes)liv. Och jag blir fascinerad över hur mycket hon vet om mig efter så kort tid. Hon vet bättre vad jag vill än vad jag själv gör. Jag blir så glad att få sån underbar hjälp. Egentligen så handlar det ju om mig själv och det är jag själv som måste agera. Men tack vare dessa människor tror jag mig veta vad jag vill med mitt liv, eller iaf vilken väg jag ska styra in på. Och detta leder till att jag kanske, men bara kanske ska ta och sätta mig vid skolbänken. Det är nånting jag har varit rätt mycket emot, men nu när jag tänker efter kanske det inte är en så dum ide, om jag bara hamnar rätt. Ska träffa henne igen på fredag får se hur det går då... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0