Småförberedelser

Var och handlade lite nu ikväll till lördagen, så jag kan börja fixa lite efter jobbet imorgon. Kom i skrivande stund på att jag också ska be Jessica köpa med sig lite från jobbet. Typ servetter och kaffekoppar. Och mamma får ta med sig termosen som vanligt. Hoppas att jag får till allt som jag tänkt mig.

Imorgon ska jag åka sällskap med bror min till jobbet, han ska också jobba imorgon och vi börjar samtidigt. Trevligt trevligt! Annars så händer det inte så mycket mer än stundande kalas här.


Bilden är några veckor gammal. När vi va hemma från dagis. Ser ni
på ögonen att han inte är helt frisk?! Såg inte det då, men nu syns
det tydligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0