Tyst tyst

Hemma ensam, lilleman sover och det är bara jag och tv:n. Lite lite skönt är det visst, men det ska bli lika skönt att min andra hälft kommer hem imorgon.

Lilleman mår bättre.. Hoppas bara han sover i sin säng inatt. I ett par nättter nu har han sovit hos mig. Han sover bra av det men jag sover som en kratta. 4.30 i morse sätter han sig upp och säger -Mamma Lälling. Varpå jag försöker få han att somna om, men det var lönlöst. Lälling på tidig morgonkvist blev det. Och så nu ikväll var det vanlig nattningsprocedur. Allt funka tills det var dags att somna. Då ställer han sig upp och ropar fo-fan, mamma fo-fan. -Nej Elias inte soffan du ska sova hojtar jag. Med en skärrad röst fortsätter han tills han vinner. Så han kommer upp i soffan och lägger sig i knät och på två röda sov han. Så nu hoppas jag bara han håller sig i sin säng så jag också får sova gott en natt.

Kolla en lägenhet igår också, men den fick vi inte. Jättefin var den men vi hade plats 14 så det gick inge bra.

Nu är liten ledsen i sovrummet.... Hmm....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0