1 vecka

Nu har det gått 1 vecka sen lilla pyret lämna oss, ellerhan lämna oss för 5 veckor sen egentligen, men han lämna oss och åkte till himlen för 1 vecka sen. Jag tar  det dteg för steg. Det går ganska bra, men jag grubllar en hel del fortfarande, varför jag främst. Men alla möjliga tankar från kommer jag få fler barn till jävla 4 kg som jag gått upp.

Elias har varit hemma idag. Han hade feber igårkväll. Men efter en alvedon sov han bra. Enligt Jocke så har han varit pigg hemma, han är snorig och hostig men igång så vi får se hur vi gör imorgon, om kanske Jocke kommer imorrn med eller om jag ska vara hemma med han, eller om han helt enkelt verkar pigg nog att gå på dagis. Vill nog helst att han är hemma och vilar upp sig, men vi får se.

Har äntligen kommit till skott och målat Elias byrå han ska ha leksaker i. Imorgon eller lördag blir den klar och det känns underbart. Då får vi lite ordning på alla klossar och prylar.

Nu hoppas jag på att senaste avsnittet av ett fall för Louise finns uppe. Pappas granne är det som är med i kväll och jag har hört rykten om att man ser pappa på tv så det måste jag ju se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0