4 veckor Robin

Idag fick jag äntligen träffa lilla Robin som redan hunnit bli 4 veckor. Underbart att få snusa och klämma på en sån liten godbit. Nu vill jag verkligen ha mig en egen. Men det kommer om inte förr så senare, det är jag säker på.

Nu ikväll när vi lägger Elias så har han en inte så stor lust att somna. Han hoppar, ropar sjunger, läser bok, ja gör allt som han kan för att inte somna. Och helt plötsligt blir det tyst. Yes tänker vi, han sover. Men ack så fel vi har. Vi går in och finner vår fina pojke sittandes på byrån som vi har jämte hans säng. så lycklig kille. Så busig kille. Men nu sover han tillslut, efter mycket om och men.

Nu ska jag gå till köket och göra te. Sen är det sängen och boken och dags för ny vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0