Byrån

Äntligen, efter nån månad eller så har jag fått färdigt Elias byrå. Det har tagit sin lilla tid men tillslut så. Köpte en träbyrå på Ikea som jag har målat fin.

Igår så var jag hemma hos en kollega på inflyttningsfest. Det var väldigt trevligt. Fick veta lite skoj om alla kollegor också. Drack vin gjorde jag med, men det tog ett tag innan jag förstod att jag faktiskt fick det. Levde kvar lite i min graviditet där, men det släppte jag och tog mig en klunk. Och det kändes bra faktiskt.

Så idag har vi inte gjort mycket på förmiddagen. Hade lite lekbesök till Elias. Svärmor fyller år idag så vi bjöd på middag här hemma på kvällen. Elias har varit lite hängig, han var ju hemma från dagis torsdag fredag så vi har tagit det lite lugnt av den anledningen med.


Elias fina byrå för hans leksaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0