En höstens dag

Igår så var jag och min lilleman på heldagsutflykt. Träffa Jess i centrum för en liten tur å hennes vägnar. Sen tuben till min mormor och fika och hjälpa henne med hennes nya tv. Efter det mötte vi upp Nicole och åkte till Jakan. Blev en lugn tur för en gång skull. Lilleman somna på vägen dit och sov i över tre timmar så vi kunde strosa ostört. Hämta upp Annica (hon jobbar på br i jakan) och åkte hem hit och fika te och dessert. Så jag var helt slut, och tydligen lilleman med eftersom han ändå somna vid halv 10 och sov till 8 idag.

Idag blev det en lugnets dag. Jag fick sovmorgon till halv tio, skönt var det. Grötfrukosten serverades och jag gick och satte mig vid dukat bord. Sen tog vi god tid på oss och gjorde oss iordning för att åka till pappa. Jonas hjälpe honom med lite allt möjligt och sen åt vi middag. Kött och potatis. Sen var det dags för hemfärd. Dagarna går så fort så fort, men det är väl ingen nyhet.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0