Ett varv runt

WOW!! Jag skulle skrivit för typ 15 minuter sen, men då ringde min mamma mig ch skällde lite på mig för att jag inte kollar på Skavlan. Så jag slog över till ettan. Och alla har väl kollat youtube på Christian the Lion. Lixom tror ingen har missat det, och det var en intrevju med en av killarna som ägde lejonet Christian. Man fick bekräftat att det är en sann historia och man fick även veta vad somhände innan och efter filmen. Väldigt intressant faktiskt!
Mamma säger ofta att det är många intressanta gäster i programet och att dom pratar om intressanta saker, så jag får väl rycka mig i kragen och kolla lite svt play på tidigare avsnitt.

Iaf, har bakat massa bullar idag efter jobbet. Och iom det så blev det ingen middagslagning. Så vi åkte till Kista och ÄNTLIGEN fick jag äta min pasta som jag så länge saknat. Elias sprang runt Kista galleria två varv med paus för en glass, några av våra ärenden blev inte alls gjorda eftersom så fort vi löft upp vår knodd börja han skrika och samma sekund man ställde ner han börja han springa och skratta. Så det fick bli hans kväll ikväll.

Imorgon åker jag på mässa, grabbarna blir hemma och grabbar sig! Najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0