I drömmarnas land

Lilleman mår ganska bra. Öronen verkar inte besvära han alls, och sitt pencillin med kakao och citronsmak äter han gladeligen. Lite snor men det är nog svårt att undgå dessa tider, så imorgon blir det dagis. Tror han behöver aktiveras lite.

Imorgon åker jag till Karolinska och kollar om allting är läkt efter missfallet eller om det behöver skrapas. Ska bli skönt att veta om allt är "klart" eller om det behövs ytterligare hjälp. På ytan mår jag rätt bra, men jag har nog en del att bearbeta. Drömmarna skenar iväg och jag drömmer om förlossningar att jag blir lämnad ensam mitt under förlossningen, av både läkare och närstående. Att jag kommer in och förlossningen är igång men att det sen bara stannar av och ingen bryr sig om mig längre. Tänker en del också, främst på jobbet när jag har massa tid att slå ihjäl. Mycket att jag faktiskt vill vara gravid och att jag känner nån form av typ besvikelse/misslykande. Och det är en helhet lixsom, att jag miste mitt pyre, ett jobb jag inte trivs med, fortfarande inget körkort, ja man hittar massa nu som är "fel". Men jag antar och hoppas att detta kanske också blir en vändpunkt och en spark därbak att ta itu med vissa saker och komma framåt med livet so to say.

Iaf har köpt min första julklapp idag, och present till lilleman,min lilla man fyller snart 2 år. Han är min stora man.

Och i somras testa jag min nya kamera och tog lite natur/konst motiv och här är lite av en favorit, dessa två bilder brevid varandra i snygga ramar vill jag ha på väggen hemma. Dom kanske inte ser så speciella ut här, men på papper är dom väldigt snygga effektfulla.



Och det här kortet är Jonas favorit


Kommentarer
Postat av: Mia

Du kommer säkert bli gravid snart igen gumman, hoppas samtidigt som mig, men du hinner nog före som vanligt! Måste ses snart igen! Ta hand om dig så länge! Puss och kram

2009-10-29 @ 22:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0