På tunnelbanan

Eller rättare sagt jag står på tunnelbanan och ska precis gå av. Jag är ensam att gå av och det står kanske 5-6 personer som ska på. Men tror ni nån av dom har tänkt släppa av mig? Nej verkligen inte! Och eftersom jag SKA av så spänner jag min armbågar och lixom armbågar mig ut. Och då hör jag hur tre tjejer som är på väg in blir lite ställda till mitt agerande och undrar vad det var för fel på MIG? Men hallå, allvarligt vad är det för fel på stockholmare? Ofta ofta ofta när jag går av tunnelbanan blir jag inte avsläppt utan mer lixom tillbakamejad. Aa men är det då så jävla konstigt att jag får ta i lite för att få komma av, IDIOTER! Jag gnäller inte så ofta, men en sån sak stör mig duktigt!

Annars då? Joo livet lunkar på. Ska på mässa lördag med moster och kusin. Ser jag fram emot. Annars inget planerat. Ta dagen som den kommer, om jag står pall ska jag baka bullar imorgon, vill gärna men jag kan inget lova att jag orkar, dagsformen går inte att bestämma idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0