Tandborstskräck

Det som verkade gå så bra, nu känns det som vi är tillbaka på noll. Elias började bli så duktig på att låta mig borsta hans tänder, men nu så har det som stannat av. Han vägrar låta mig borsta tänderna på han, inget funkar. Jag måste krampaktigt hålla i hans mot hans vilja. Det känns så hemskt att göra det och som att jag ger honom men för livet ärligt talat. Har fan funderat på att börja borsta hans tänder när han ligger och sover eller nåt. Jag klarar nog inte av att hålla på så här så länge till. Och inte min lilleman heller, minst lika jobbigt för han om inte värre. Ska bli intressant och se vad tandläkaren säger när vi ska dit om en vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0