Tillbakablickar

Har suttit och läst tidigare inlägg jag gjort här och påminns om anledningen till att jag gör detta. Det är inte för någon annan jag gör det, det är för mig själv. Och jag måste bli bättre på att uppdatera. Ja det kansle är lättare sagt än gjort nu när man lever som arbetande småbarnsförälder med en till på gång men det är ju så himla kul att blicka tillbaka och kolla vad man gjort och se fina bilder. Hoppas jag nu lyckas bättra mig!

Annars så har jag varit på barnmässan idag. Nöjd. Lite ont i ryggen efter massa påsbärning, men nöjd. Trevligt sällskap gott kaffe, väldigt gott kaffe. Lite shopping, ja så som det ska vara. Mat och fika hos svärmor efter mässan. Imorgon är det kanelbullens dag och jag har bakat bullar dagen till ära. Ohh det ska bli gott.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis när är den beräknad?

2009-10-05 @ 08:24:44
Postat av: Tina

Undrar vem? :)

2009-10-05 @ 15:42:08
Postat av: Evelina

Men du, får man säga Grattis alltså?!?!?! :O

2009-10-05 @ 19:17:55
URL: http://myzanskrypin.blogspot.com/
Postat av: Tina

Ja det får man visst göra!

2009-10-05 @ 20:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0