Vardagslyx

Flera gånger när jag kommer till jobbet så har det luktat så där fantastiskt gott. En varm hörlig doft som jag lixom suktas efter. Så till slut bestämde jag mig för att ta reda på vem doften kom ifrån. Det var min kollega Therese. Fråga henne såklart vad det var för nåt om man kunde tänkas köpa det till sig själv. Då visa det sig att hon varit på Victoria Secret i NY och shoppat loss. Faan tänkte ju jag då. När man fastnar för nåt så som jag gjorde ska det ju självklart vara köpt halva jordklotet bort. MEN då berätta hon att man kan handla hem från deras hemsida. Det har hon redan gjort. Och inte var det dyrt heller 50-60 kr för lite härliga krämer. Hoppas verkligen jag ska kunna beställa därifrån, det är ju tull och massa sånt tjafs. Och inte blev jag klokare av att läsa tullverkets hemsida. Men jag, vill jag vill!!
Jag fick köpa en body lotion av henne och jag är så kär i den. Och berätta det att alla luktar lika gott så, well i got to have it lixom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0