Ventilera

Känner att få skriva av mig här är ett ganska bra sätt att ventilera med mig själv, vissa stänger sig likt en mussla och säger ingenting medans andra öppnar sig helt, jag är väl en sån som hamnar nånstans mittemellan. Dagen igår kändes ok, kvällen brast det. Men jag har ju min underbara Jonas som tröstar och stöttar. Känner mig som en dålig mamma till Elias, jag vet innerst inne att jag inte är det men det känns så. Han är ju tilloch från ganska intensiv, tillhör åldern men det är svårt att ta ibland när man inte riktigt är i balans själv. Men Jonas kom med förslaget att han å jag skulle gå ut en sväng och äta lunch tillsammans idag och få lite tid tillsammans, om en bara för en timme eller två. Och det kändes som en skön avkoppling i lagom omfång så Jecssica kommer hit om nån timme och passar liten så vi kan komma hemifrån lite. Det känns som en bra grej.

Kommentarer
Postat av: jessie

Vill bara säga att jag tänker på er och hoppas det känns lite ljusare snart...



Många Kramar

2009-10-19 @ 20:22:10
URL: http://jessiebettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0