090909

Lite coolt datum, synd att vi inte föder några barn idag, hade varit ett läckert födelsedatum. Ajja nu får man väl hoppas på 101010. ;)

Har varit och jobbat idag, tog lite på krafterna, plus att jag känner mig lite låg så jag har legat på soffan idag större delen av dagen. Ut och lekt med Elias en stund efter maten annars inget speciellt. Idag sa han jag älskar dig. Han vet nog inte vad han säger men det är underbart att höra. Jag hoppar är väl annars den mening han använder mest just nu. Och det är det han gör mest just nu också. Han hoppar hoppar och hoppar. Hela tiden. Min lilla vilde.

God natt min framtid! Du är det vackraste jag har skådat och det glädjer mig till tusen att jag får ha dig i mitt liv mitt fina fina barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0