Hemma

Idag har jag varit hemma från jobbet, känner mig inte riktigt bra. Ont i kroppen och trötthängig. Låg i gårkväll i soffan och frös. Tror jag blir hemma imorgon med och jobbar på onsdag. Så känns det nu iaf.

I helgen var vi hemma hos min kusin och hennes mamma som har flyttat ut permanent till landstället. Dom har byggt ett alldeles nytt hus och fått det så fint och trevligt. Vi sov kvar och bodde då i det gamla huset, helt perfekt!

Imorgon ska Elias ha med sig ryggsäck till dagis. Han ska ha med sig macka och dricka och så ska dom gå till skogen. Min stora kille.

Nu ska jag ner i soffan igen kolla lite tv, nu börjar ju allt nytt på tvn igen, allt det som man saknar under sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0