Junibacken

Kände när jag vakna jag att Elias behövde aktiveras. Efter frukost, sängbäddning och alla vanliga bestyr så hoppa vi in i bilen och styrde mot Djurgården. Bilen ställdes vi vid mammas jobb och promenera sen till Junibacken. Elias hade fullt upp med att springa, busa leka utforska och framförallt HOPPA. Han satt tyst och titta fascinerat under sagotåget. Vi åt en pannkakslunch allihopas och lekte vidare sen. Efter det åkte vi till Elgiganten och köpte en telefon till Jonas. Nu har pappa Jonas, brorsan och jag likadana telefoner. Grabbarna svart/silver och jag röd/silver. Haha roligt!

Sen åkte vi hem, pojkarna hoppa ner i badet och jag ställde mig vid spisen. Vi åt en tacomiddag idag. Inte så vanligt hemma hos oss faktiskt. Sen har det bara varit soffa och tv hela kvällen. Man är ganska slut som artist nu för tiden. Elias vaknar punkligt varje morgon. Nästan på minuten 6.15 varje morgon. Fattar inte hur han orkar, men det gör han. Man är i koma till nio men ändå, du sover ju inte. Sen har han börjat med nån form av trots eller vad det är. Han blir SÅ arg när han inte får som han vill, skriker och gråter som att han blivit slagen. Han slåss på en och blir blir så arg. Och om det hade hänt en gång hade det kanske inte varit hela världen, men det är lixom hela tiden och det är lite jobbigt alltså. Jag älskar min lilla pojke, men oj vad han kan vara jobbig ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0