Knappt hemma

Tiden bara rusar förbi och det händer inte mycket. Kalas igår efter jobbet, min morbror fyllde år. Idag var det kvällsmöte på jobbet så jag har knappt varit hemma. Och den tiden man är hemma ska allt annat göras, ni vet det roliga, diska, tvätta, städa, bla, bla, bla.... Och kallt har det blivit fryskyckling som man är. Har lämnat in Elias höstjacka som hade trasig dragkedja. Så på fredag får vi den. Och min kusins bebis har kommit så till helgen hoppas jag på att få träffa liten liten kille som man kan krypa upp i soffan med och bara sniffa på. ÅHHH Underbart!! Och så är det underBARA BARN mässa också. Den vill jag gå på, hoppas bara att jag får med mig nåt sällskap. Helst skulle jag vilja ha med moster och kusin. Mitt ständiga mäss-sällskap! Nu ska jag faktiskt ta en varm dusch, det gör gott kalla kvällar som denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0