Minisemester

Har haft en unerbar minisemester med min fina make. Kryssning till Riga. Vi har ätit god lååång middag utan stress. Gått hand i hand och haft det bra. Jag fick en massage på båten på fredagkvällen. Basta och bada bubbelpool efteråt. Otroligt skönt och väldigt billigt. Shoppa lite granna i Riga. Skor till lilleman, en kofta lite ansiktsvård till mig och en bautalastbil till killen som han springer runt och leker med hemma. Det enda som va lite minus var att letter är rätt dryga människor. Fransmännen är ju ingenting att prata om i jämförelse. Hemma hade allting gått bra. Såklart hade vår kille skött sig exemplariskt!

Återkommer med lite bilder och bättre redogörelse, nu har jag som aldrig mår dåligt råkat ut för tidernas huvudvärk. Så jag ska bäda ner mig i soffan och hoppas på bättre tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0