BOUNCE

Idag var det då äntligen dags. Jag, Jessica och Annika möttes på tunnelbanan som förde oss till Globen. Dagen då det skulle ske, det var dags för BOUNCE the last dance. 2 timmar och 40 minuter show. Jag skulle ha kunnat sett den en gång till, så underbart bra. När du inte tror det kan bli bättre så blir det det ändå. Bra plaster hade vi också, såg allting perfekt på scen, behövde knappt alls kolla på tv-monitorerna. WOW!

Efter Globen åkte vill Fridhemsplan och Helenes krog. Jessica bjöd på middag. God biff med massa olika såser och klyftpotatis till varmrätt. Marängswiss till efterätt. Och jag blev bjuden! (det var min julklapp, en utemiddag). Så idag är en dag som kommer göra mig glad lång tid framöver.

Kommentarer
Postat av: Annika

Tack för idag, hade jättetrevligt. Kram

2010-04-25 @ 22:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0