Doppresent

Idag har jag å lilleman haft en mysdag. Vi knalla hem från dagis och stanna och lekte lite i sandlådan. Hemma så var dte lite soffkramar. Sen gick vi till köket och stekte pannkakor och koka soppa. Mamman åt massa pannkakor, Elias var inte lika sugen. Han har fått nån fix ide att han ska sitta i knät och äta och allt var det är, och eftersom han inte får det vill han inte äta mat. Så han åt en pannkaka, jag åt fyra. Jonas var på möte idag så han kom hem senare. Efter maten hoppa vi ner i badet, sen dega lite lera. Välling och sova.

Imorgon ska jag på jakt efter en doppresent. Blir dop på lördag av mitt kusinbarn.

Å idag skicka jag tillbaka Elias regnställ jag köpte på Gekås då det var ett hål i byxan. Ska bli intressant hur det går, om jag får igen nåt nytt eller om dom försöker laga det, eller rent av skickar tillbaka det.


Kommentarer
Postat av: Mia

Ja absolut om jag inte ska till Niklas bror imorgon. Men vi kan ju höras imorgon då? Puss

2010-04-09 @ 22:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0