Grillen

Jonas har varit ledig idag och jobbat med bilen hemma. Så när jag slutade kom han och hämta mig. Åkte och hämta lillfisen och så åkte vi till Barkarby skulle kolla på lite skor och andra smågrejjer. Men vi har insett att göra det med Elias det lixom bara går inte. Han var i butiken i ca 2 min, sen sticker han iväg. Och att bara jaga honom är ett jobb i sig. Så vi gick till en lekställning dom har där där han fick leka lite sen åkte vi till grillen hemma och käkade middag.

Nästa gång tänkte jag droppa av honom hos exempelvis mamma så kan vi få gå och kolla våra butiker i lugn och ro. Det går inte annars helt enkelt. Kanske till helgen om vi har tur.

När vi kom hem så rensade jag och Elias bland alla våra skor. Slängde ett gäng med gamla skor och Elias skulle knata runt med mina skor och testa sig fram till vilka han gilla bäst. Sen hjälpte han mig med tvätten. Han är duktig på att fylla maskinen och starta den.

Sen var det myskväll, lite saga och när han somna te i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0