Påsk

Påsken har kommit. Äntligen långledig. Har vart ledig måndag. Jobbat tis-tors och så ledig igen, underbart. Så eftersom Elias och Jonas började sin ledighet redan i torsdags hämta dom mig när jag slutade. Vi åkte till BBiltema, Bauhaus, Ica maxi, Jula, Rusta och så Ikea för att sen åka hem. Hade lite ärenden att uträtta. Sen så blev det hem och soffan.

I går långfredag så var vi hemma och pulade lite på morgon/förmiddag. Sen så bjöd vi in oss till Jessica på kaffe och bulle. Satt där och snacka skit, kolla lite Teletubbies och Pingu och Jonas fixa lite data. Sen åkte vi över till mamma som bjöd på påskmiddag. Det var god Jansson, lax, sill, köttbullar, must ja allt det gamla goda hederliga som det ska vara. Elias fick ett fint påskägg av mormor med godis och leksaker. Vi kom hem lagom till en film på femman. Elias somna enkelt i sin säng. Och jag han väl se 30 min på filmen sen sov jag med gott i soffan. Jonas var så snäll och bädda ner mig i sängen då.

Idag ska vi iväg till morbror Lasse och äta mer påskmat och träffa tjocka släkten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0