Turdag

Idag är det min turdag, efter middagen idag så gick familjen up och åt en glass på donken. När vi står och väntar på Jonas som skulle lämna tillbaka en trasig telefon (vår vanlig har ju gått sönder och för att snabbt fixa en köpte Jonas en sladdtelefon som den också gick sönder) och vad händer då? Jag hittar 500 kr på marken. Jag ser mig omkring men det finns ingen möjlig "tappare", och jag står och väntar men ingen som ger sig tillkänna. Så jag behåller pengen och köper oss en ny sladdlös telefon och lyckan är gjord. Det var ödet eller nåt som bestämde att det skulle bli så.

Helgen ligger framför oss och det ser jag fam emot väldigt. Imorgon ska jag träffa lite vänner som jag inte sett på jättelänge. Vi ska dricka kaffe och skratta och prata, Elias ska få följa med Camilla har en son som han ska få latja med. Och på söndag ska jag på loben och se BOUNCE-Last dance med systrarna Lööw, som jag har längtat. Vi åker in lite tidigare och strosar i centrum och sen showar vi. Killarna åker på kalas istället, inte så illa det heller. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0