Bokning

Jag å Jonas ska åka iväg en helg i september utan Lilleman. Satt precis och boka resan och var klar med allt när jag skulle slutföra betalningen, så råkar jag komma åt knappen avboka resa. SUCK! Orkar inte göra om allt igen, börjar bli aningens trött nu. Men va less man blir när man lyckas med såna små enkla knep som försör allt. Gör det imorgon när jag kommer hem.

Nynäs Havsbad var trevligt, mycket mat och fika, mindre sköna stolar. Ryggen tog lite stryk eftersom man sitter hela dagen på så osköna stolar. Men stället var klart godkänt.

På lördagen åkte vi till pappa. Tropisk värme så det blev mest massa dopp i poolen. Jonas fixa det sista på sandlådan han ska ha där, bara sanden som saknas. Elias var fullt upptagen med att snickra, klämma och känna på verktyg och svansa efter pappa. Pappa har nog inte haft en lugn stund sen vi kom. Det ord jag hört mest i helgen har varit Mofar kom, mofar e du? mofar gör du? mofar kom snickra nu...

Nu vecka nya tag. Börjar känna mig rätt stor nu så det hela börjar gå i långsammare tempo ju närmre oktober vi kommer. 10 veckor kvar.

Kommentarer
Postat av: camilla & adrian

hej tina gud va tiden går fort snart kommer jhu din bebis nr 2 :) spännande kramisar camilla

2010-08-16 @ 12:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0