Familjen Slö

Idag är det inte mycket till ork. Har blivit förkyld och känner mig allmänt trött och slut. Att man är 32 veckors gravid gör väl inte saken så väldigt mycket bättre. Jonas sitter i soffan och klagar på att han är trött. Även Elias har varit helt slut idag, somna en timme innan han vanligtvis somnar utan protester. Han säger så kloka saker min pojke. Innan han somna säger han -Mamma inte meningen, inte meningen. -Men hjärtat vad är det som inte är med mening frågar jag? -Nää inte mening. -Mamma älskar dig vännen, säger jag och ler för mig själv. Då svarar han så fint så man smälter -Ja tyck om dig osså. Jag har nog den finaste terroristen av alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0