Kort vecka

Elias dagis är stängt på fredag så han och jag får kort vecka. Så imorgon möter vi upp mamma i stan efter jobbet och åker Cinderella till landet. Det blir kalas där på lördag. Min morbror fyller 60 år. Så det ska bli så skönt att åka ut i förväg och få lite lugn och ro innan alla gäster kommer. Inte minst med tanke på att jobbet tar musten ur mig nu. Jag är ensam i köket mitt under inskolningen och det tar på krafterna vill jag lova. Är helt slut när jag kommer hem. Rygg och vader känns och soffan är en god vän till mig. Nästa vecka blir det lite lugnare iaf. Så en 4 dagars vecka var alldeles lagom och jag ser fram emot att Elias ska få åka stor båt, han älskar dessa båtar och har sån koll på dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0