Tjejmiddag

Skynda mig hem efter jobbet idag för att få sova lite. Trots mina futtiga timmar jag jobbar är jag helt slut efter en dag på jobbet. Är rädd för att huvudvärken ska komma så jag spänner mig och känner efter hela tiden. Fick iaf 1.5 timme i soffan innan jag gick och hämta prinsen. Kom hem och vänta in Jonas. När han kom så åkte jag hem till Jessica. Middag med Jessica, Mia, Nicole, Annika och Jessie. Härligt att träffa alla efter semestern. Åt tacos, drack kaffe åt karameller, prata massa och blev klämd på magen. Underbart det är med härliga vänner. Drog mig vid 8 snåret då ryggen gnällde och ville lägga sig raklång i soffan. Nu väntar Nyheterna.

När jag säger till mi fina pojke, Elias mamma älskar dig! Svarar han Mest i hela världen. Det är så underbart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0