Trött

Första dagen avklarad och den gick väl ganska bra. Eller jo visst gick den bra. Elias skötte sig jättebra på dagis och jag klara mig fint på jobbet, men jösses va tråkigt det var. När vi kom hem så va Elias lite klängig och jobbig. Kasta leksaker eller skulle sitta på mig hela tiden. Efter maten gick vi ut och åkte hans sparkcykel och det gilla han. Efter vi kom in var han så trött och jag had sån brutal huvudvärk att det va inte mycket som blev bra. Men vi avsluta iaf det hela med en supermys stund i soffan med bara massa kramar och precis till att han skulle sova kom Jonas hem och han fick somna med sin pappa som han saknat idag. Han somna vid 19.50 han som under semestern har somnat nio-tio. Det tog hårt på min lilla kärlek att börja med vardagen, det tog hårt på mig också. Brutal huvudvärk under kvällen är inte att leka med. Ska sova nu och hoppas på att det var en engångsförtelse.

Var hos barnmorskan idag och allt såg bra ut. Magen växer som den ska och värdena var under kontroll. Har gått upp 13 kg, så jag misstänker att jag kommer gå upp lite mer än med Elias då gick jag upp 16 kg allt som allt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0