Feliway

Pluggade in Feliway som den därmojängen heter i Elias rum och Sigge verkar ju ha nappat på detta. Han har vad vi har sett aldrig varit i Elias rum egentligen sen vi flytta hit. Han går till köket men inte längre. Nu ikväll så låg han helt plötsligt och sov i hans säng. Det känns ju som nåt positivt. Hoppas bara det biter på Morris nu också.

Hade tid i tvättstugan för att tvätta sängkläderna. Emil satte jag i bärsjalen. Det var lite knepigt att få till sjalen idag så jag kom ner till halv två (tvättiden starta kl ett). Man får vara en halvtimme sen på sin tvätt tid och jag var där prick halv. Det var tydligen kärringen som redan hade stått i tvättstugan också. För hon norpa min tvättid rätt framför ögonen på mig. Åh va förbannad jag vart. Det var bara att knalla upp igen med barn och kläder och gå ner kl fyra fast då med två barn och tvättkassen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0