God Jul

Julafton har vi firat här hemma. Allt har gått bra, lite speedade barn emellanåt. Vi dukade långbord i vardagsrummet. Dukade upp maten i köket. Allt det goda serverades och mätt blev jag. Tomten kom och hae lagom med paket med sig. Jag fick:
Le Cruset ugnsformar
Ljuslyktor
Halsduk
Elvisbok
2 Victoria secret body mist
Guldörhängen
Choklad
Filt

Elias fick minst lika fina saker han med:
Kläder
Alfons Åberg dvd-box
Legolåda
Dvd-film
Musikskiva
Polisbil
Bok

Och även lilla Emil fick sig en klapp av tomten, fina kläder och en Mitt första år bok.

Jonas har tydligen också varit snäll iår. Han fick en wake up light, väckarklocka. En floatingupplevelse och ett dataskrivbord.

Kände att klapparna vi gav också var bra. Nöjda familjemedlemmar. Nu har Jonas serverat mig en skinkmacka och must innan sängen kallar. Är trött som få just nu. Emil var väldigt ledsen inatt med nåt som verka vara magknip. Sov mellan 5-9 inatt så jag hoppas på bättre lycka denna natt. Jonas tror ju direkt att han fått kolik, jag är inte riktigt lika drastisk. Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0