Kalas

Elias fyllde 3 år i torsdags. Vi åt på Mcdonalds med Jessica och Nicole. Sen gick vi hem och han fick sin present. En bilbana som heter Flexitrax. Han blev väldigt nöjd och lekte med sin bana den kvällen. På fredagen hade jag bjudit över tjejerna på middag. Jessica, Nicole, Anthony, Mia och Jessie. Vi åt Tacos och kladdkaka med grädde. Han var en riktig pajas hela kvällen och showa för dom mest hela tiden. Efter den kvällen gillar jag inte mina tjejer lika mycket. Han fick en polisbil till sitt flexitrax och den låter som en riktig polisbil och det är det enda vi ört sen fredagkväll. Det första han sa när han vakna på lördagen var -Var är min polisbil... Kul, kul! Han fick två bilar till som tillhör banan, godis, pennor och block och en film som han tyvärr redan har så jag ska gå till Nicole och byta den.

Sen på lördagen var det mer kalas för familjen. Bakade en chokladtårta med vanilj och frukt. Elias önskemål. Sen kolakakor som jag själv ville ha. Köpebullar och pepparkakor, julmust och kaffe. Han fick presenter. Pussel, lera, filt, bok med musikskiva och en egen musikspelare. Sen har han ju sina morbröder som är värst. Dom köpte en fetare bilbana än den vi köpte. Med bilar som går fort. Jonas ville köpa en sån bilbana till han först, men jag sa att det är ju för att du vill ha den själv. Så nu när han ändå fick den kommer son och far ha mycket kul att göra.



Farbror Micke stanna kvar på lördagkvällen och eftersom vi inte orka plocka upp nya bilbanan så satt vi och byggde på den han fick av oss och Elias hade så kul. Kl 11 slockna han uttmattad och helnöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0