What to do

Det är svårt att skriva ibland, stunderna jag sitter vid datan är oftast när det är lugnt hemma, alltså jag är själv hemma eller kvällarna. Då har jag oftast en son i famnen som vill äta. Och då är det svårt att skriva, om man inte vill skriva med pekfingret typ och det tar tid. Därav jag skriver mindre, inget jag vill men nåt som inte alltid går.

Idag efter lämning gick jag till zooafärren. Jag blir lixom inte riktigt klok på Morris. Vet inte vad vi ska göra, han vill inte riktigt vara ute heller. Jag släpper ut han och Sigge men dom sitter bara i trappen och ylar som vargar. Vet inte om det är kylan eller trappen som gör att dom inte vill gå ut. Så jag prata med personalen på affären och nu har tre personer oberoende varandra rekomenderat en mojäng man pluggar in i elutaget som ska avge ett ämne som får katten att komma till ro och till freds med sitt nya hem. Hoppas till tusen att detta funkar nu. Sakjäveln kosta 450 spänn. Annars vet jag inte vad vi gör, om pappa tillåter kanske han kan vara där några dagar. Men vi får hoppas på att det funkar med detta nu. Vill inte tänka steget längre.... Så jag känner mig inte på topphumör just nu. Lite mycket tråkigheter som händer nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0