Blåbärssemla

Mamma fyller år idag, Grattis kära mamma!

Efter jobbet idag så hämta farmor Elias och jag åkte ensam till Barkarby. Guu så skönt det var, strosa för mig själv på bla Plantagen. Köpte fröer och en blomma till mamma. Sen in på Toys'r'us och kolla. Hitta nåt jag gärna ville köpa till Elias. En lekmatta med Lugnvik på. (stället där räddningsbåten Elias bor, en av hans favoritfilmer) Och till det kunde man köpa då bla båten Elias, och Snarke, Tråle, sjöbodarna och lyftkranen och alla härliga som är med i filmen. Annika ska vi kolla det kanske ;)

Sen strosa jag runt ännu lite mer, leta nya gummistövlar bla. Hitta ett par fina på Staduim, men dom kosta lite mycket så vi får se om jag köper dom efter lönen, svårt att hitta snygga gummistövlar tycker jag allt. Sen in på Ikea. Köpte nya krukor eftersom Morris råka slänga en i backen. Och så kolla ut en ev möbel vi ska ha i sovrummet. Jag hitta vad jag gilla, får nu bara de vad karl min tycker.

Jonas hämta mig och vi åkte och köpte semlor som vi bjöd Elias och farmor på. Det är ju trots allt semeldagen idag. Jag åt en blåbärssemla. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0